LeenAzi Sambal Kicap: Trip ke Cameron Highlands~ Honeymoon 1

Thursday, March 05, 2015

Trip ke Cameron Highlands~ Honeymoon 1


Cameron Highlands, tempat yang paling aku suka lawati dalam Malaysia ni..sejuk,nyaman, udaranya agak segar walaupun sekarang dah banyak yang tercemar oleh tangan manusia...pemandangan yang cantik..pokok-pokok pun gemok-gemok..sihat jer..cuaca macam kat US gitu..syiookkk


Tapi sebenarnya yang nak diselitkan disini ialah..kisah Honeymoon aku yang pertama ni..tajaan oleh my mother in law...Thanks mama...muuuuahhhhh.

Percutian ini tak lama..3 hari 2 malam jer..so gambar pun x berapa nak banyak..tapi cukuplah untuk dijadikan kenangan anak cucu...tapi kalau mengikut kuantiti gambar di fb ada 302..sikitlah sangat kan...aku ni memang suka sangat berposing..nasib baik dapat suami yang faham dan sporting tolong ambil gambar..that's why I love you Honey...

Kami ke Cameron Highlands selepas majlis perkhawinan kami di Johor selesai..so ada gap seminggu dengan pihak lelaki..masa tulah kami berhoneymoon ke CH nih..sempat jugalah MIL kirim fresh flower and roses untuk hiasan majlis bersanding sebelah lelaki...

Tempat penginapan kami adalah di Hotel Equatorial...Alhamdulilah selesa and yang paling penting sponsored...wink wink

Menuju ke hotel penginapan kami...hitam putih...cantik kan..

Permandanga ladang teh ni pun cantik..kena pulak dengan roti bakar dan teh panas...perrhhhhhhh memang kerrrlasssss ko mariah!!
 teh panas with roti bakar



 Kalau ke CH, cuba lah cari lorong tikus ni...rasa macam orang hobbit dah pulak..
masa nilah nak merayap celah-celah CH  pun kan....

 asyik posing jer kan..pantang nampak bunga.

Apa yang sedap kat CH ni ialah makanan kat Smoke House tu...well the price is not really sedaplah kan...dek kerana price yang begitu mengancam..licin semua dimakan..tinggal sudu garpu and pinggan jer..kalau boleh semua nak hentam..Nasib baik sekali sekala...kalau selalu..botak kepala abang macho I.

penuh makanan satu pinggan..

Permandangan diluar Smoke House...sesuai untuk Photo-shoot outdoor..highly recommended 






Orang Malaysia kalau x pernah pergi CH rugi tau...should proud with our country..walau pun panaazzzzz cuaca kekadang tu...tapi ada jugaklah tempat yang sejuk macam CH ni...

Syukur Alhamdulillah lahir di Malaysia yang masih aman damai..;D



Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story