LeenAzi: Romantic Couple punya Anniversary Cake

Sunday, March 29, 2015

Romantic Couple punya Anniversary Cake

Harini selesai satu lagi misi membaking aku yang agak lama "bercuti" dari membuat kek,

Kek ni ditempah oleh kawan husband aku...Romantic betul diaorang tu, buat Cake Anniversary Kik-Kat& M&M..

Kalau mengikut jadual aku yang padat ni, memang macam mustahil jer nak active balik membaking...Disebabkan dia nak hari Sabtu..syukur Alhamdulillah...On jer lah...Rezeki Allah bagi jangan tolak....
Ok, kita citer sikit pasal kek ni yer..

Airtangan Leen Azi

Kek ni disaluti oleh coklat Kit Kat dan ditaburi coklat M&M...yummyyyy...for the chocolate lovers, this the best cake for you...

Aku paling suka buat kek ni sebab colorful...blocking color ni memang favorite aku...

Kek bahagian dalam pula aku buat Chokobanana edisi kek, 2 lapisan cream yang lazat....
Macam biasa, pembantu aku sibuk nak juga kek birthday...Raihan, apa saja kek yang mama dia buat adalah kek birthday...hahahaha....

Airtangan Leen Azi

HAPPY ANNIVERSARY EQIN & EJON
Terima kasih kerana membeli...

Kalau ada sesiapa yang nak menempah kek, bolehlah bagitahu awal-awal ya...
Disebabkan aku ni bekerja, jadual membaking aku sangat limited...kena tengok schedule dulu ya...
Anyway...thanks for your support!!!

x

No comments:

SPONSORED BY NUFFNANG

New story