LeenAzi: Kisah Kawin Leen Azi ~ Part 2 is Bersanding di Johor & Outdoor Photography

Monday, April 27, 2015

Kisah Kawin Leen Azi ~ Part 2 is Bersanding di Johor & Outdoor Photography

Kalini aku nak share sikit memori manis dalam hidup aku..gambar yang tak pernah jemu aku tengok...antaranya ialah majlis persandingan aku di Johor. Majlis ini dibuat selepas kami diijabkabulkan paginya..Majlis persandingan yang simple dan mengikut tema warna kegemaran aku..PINK!!!..

Bergambar kenangan bersama parents aku dan mentuaku..sayang kamu semua..

posing manja..
Kedatangan kami disambut oleh tarian zapin dan silat..beesssttt..tapi aku ngan husband ni bukan jenis serius..banyak main-main..so gambar kami payah nak jumpa yang serius-serius niii..hehehehe
Selepas majlis bersanding, aku pun tukar baju untuk sesi potong kek pada petangnya..kelang kabut dan letih jangan cakaplah..tapi seronok..tercapai akhirnya impian aku dari kecill...hehehehe







 Lepas jer potong kek..kami outdoor pulak..disebabkan cuaca tak berapa nak mengizinkan..maka kami outdoor di Jetty..nasib baik photographer yang tiga orang tu sporting habissss...  






Maka habislah part sebelah aku..seminggu selepas tu kami buat di Perak pulak..next post ya...
checkitout!!!

No comments:

SPONSORED BY NUFFNANG

New story