LeenAzi Sambal Kicap: Trip ke Langkawi Raihan yang pertama

Tuesday, April 14, 2015

Trip ke Langkawi Raihan yang pertama

Trip ke Langkawi Raihan yang pertama ialah masa dia berumur 4 bulan..Masa tu berat dia dah mencecah 7 kg....montel anak aku masa ni..hahahaha...tengok gambar lama-lama terasa cepat betul masa berlalu..Sewaktu post ini ditulis..Raihan sudah pun berumur 2 tahun 9 bulan, sudah nak masuk 3 tahun..;D

Happy jer..macam tahu-tahu jer nak bawa dia gi jenjalan.


Gambar Raihan sebelum berangkat ke Langkawi
Alhamdulillah Raihan membesar dengan penuh kasih sayang dan membesar dengan sihat..
Setiap hari ada jer perkara baru yang dia tunjukkan..kekadang ternganga mama mendengarnya, macam tak percaya keluar "ayat-ayat" pelik dari Raihan..hehehe..benarlah kata orang,anak lelaki lebih manja dengan mak..Raihan sememangnya anak yang manja..


Raihan dalam ferry dari Kuala Perlis
Di Langkawi kami menginap di Berjaya Hotel Langkawi..tempat yang menarik dan nyaman..
Bergambar kenangan di depan hotel..

Gambar permandangan dari balkoni bilik hotel
selain bershopping di Haji Ismail Group di Pekan Kuah tu...sebenarnya banyak tempat yang menarik di Langkawi..Raihan pergi kepulau-pulau dengan menaiki bot


Raihan di Pulau Dayang Bunting
Raihan dah naik Cable car..
Bergambar kenangan di atas puncak Gunung Mat Cincang
Family trip yang menyeronokkan...Alhamdulillah


Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story