LeenAzi Sambal Kicap: Berkelah jer kerjanya...1 Malaysia punya citer

Friday, October 16, 2015

Berkelah jer kerjanya...1 Malaysia punya citer

Ini cerita kami berkelah di Bukit Hijau lagi...tarikh kami pergi pada 16 september 2015 sempena dengan One Malaysia Day...
Cuaca masatu tak berapa elok..hujan kekadang lebat kekadang gerimis...tapi dek kerana nak berbbq punya passal..bawa jugaklah bujang sorang ni....seronok tengok dia dok usung beg baju dalam rumah..kejap ke dapur, kejap kang ke depan...ikut jer kemana aku pergi...sambil tu mulut sibuk tanya bila nak pergi...bila nak pergi....sementara menunggu aku bersiap...excited sangatlah tuuuu...
Sabar nak...mama nak kemas banyak barang ni...rasanya masa-masa macam nilah aku memerlukan 4@6 tangan..nak jadi macam ulat bulu..cepat dan pantas buat kerja...huwaaaaa
lamb bbq kami sedang hangat membakarrrrrrrrrrrrrrrrrr..menari-nari diatas bara...hahahahaha...
Menu Bbq kami kebiasaannya ayam @ kambing..pusing-pusing situ jer lah lauk kami...rasa macam dah sebati dengan selera aku sekeluarga..hidup mesti enjoyyyy....walaupun lambat proses memasak tapi bau arang tu dah cukup mengeyangkan aku..(yer yer jerrrrrrr, padahal dah kebulur tahap cipan) 
makan sambil menikmati ciptaan Allah s.w.t....tenang jer rasa..I'm Happy!!!
Ini portion untuk abang  sayang...

ini pulak menu untuk Raihan...dia ni penggemar buah-buahan..jagung adalah antara buah kegemaran dia...kalau makan tu sunyi sepiiii...menikmati kata orangggg

Master chef in action...

berkelah ni penat sikit..sebab nak menyediakan barang sebelum dan selepas pergi....tapiiii..tak apalah penat sikit janji anak dan suami happy, kenyang dan seronok.....Alhamdulillah syukur atas rezeki Kebahagian iniiii...Amin..


Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story