LeenAzi Sambal Kicap: Makan besar untuk Birthday boy

Friday, October 16, 2015

Makan besar untuk Birthday boy

Harini hari lahir suamiku..so malam tadi aku buat makan "besar"....apa yang besarnya??...jawabnya ialah pinggan yang besarrrr...kwangkwangkwanggg..sebabnya ketam ada 3 ekor jer,,,tepung tempura jer yang lebih...crunchy-crunchy tu yang  sedap sebenarnya..

Ketam goreng tempura dengan daun kari...
Alkisah...semalam aku dok borak-borak ngan rakan sekerja..tetiba bau ketam goreng hinggap kat hidung aku...mana datang tak tahulah....dan-dan perut rasa lapar giler....balik dari kerja..aku terus ajak mylaling pergi pasar malam...
Aku pun dengan lahapnya terus melulu kat tempat jualan basah..inilah benda yang aku sambar...mengalahkan birthday boy!!!...
Resepi Ketam Tempura ni aku goreng sekali dengan daun kari...petik dalam pasu tu jerrrrr...
Wanginya satu rumah....Alhamdulillah...syukur nikmat Pada Allah....


Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story