LeenAzi Sambal Kicap: Resepi ayam masak asam pedas

Thursday, August 03, 2017

Resepi ayam masak asam pedas

Resepi ayam ni sama macam Resepi Asam Pedas Muar(Klik sini)..bezanya diletakkan ayam..kepada penggemar ayam boleh cuba resepi ni...sedap bak hangggg

cerita disebalik ayam masak asam pedas ni....

airtangan leen azi terbaikkk

balik ambik budak-budak dari school di petang yang damai...hahaha...mama pun tanyalah si along nak makan apa petang ni...niat di hati nak makan kat kedai jer...tapi along kata nak makan kat rumah..herannn, selalunya dia yang kalut ajak makan kedai...mungkinkah kerana papa masak sedappp..hehehe...betullah tuuu..papa masak lagi sedap dari mama...hehehe..mama redhoooooo

Bila ditanya lagi, nak ikan atau ayam..katanya nak ayam..tapi bukan ayam lembut, nak ayam yang keras...maknanya ayam gorenglah tueee..aduhai anak..hanya mama sahaja yang memahami ayat berkias dia tu...

Maka dengan hati yang berbunga-bunga...sambil menyanyi-nyayi papa dia pun masaklah...mama menyiapkan anak-anak mandi dan menyuap yang si kecil tu, yang si kecil tu lepas mandi nak makan, lepas makan nak tido..gitulah rutin petang dia..bila malam mulalah tak nak tido, ajak bergasak..tak padan yang kecil si Rizqin tu..tengok along melompat-lompat dia pun ikut skali...hahahaha



Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story