SPONSORED BY NUFFNANG

Monday, August 07, 2017

Resepi roti canai telur mudah dan senang

kepada yang suka makan roti telur boleh kot cuba resepi ni..senang sesangat...si Raihan pun tahu buat...hehehehe...bakar line skit..

Roti Canai@paratha Telur

airtangan leen azi

rahsia resepi ni ialah kena ada roti canai tesco..dengan roti canai tesco ni macam-macam boleh buat..makan kosong  pun sedap...buat roti pisanng pun sedap, rasa dah macam bukan roti canai pun ada..dia lebih kepada pastri jer rasanya..
airtangan leen azi

kalau nak lagi mantap cairkan butter dulu baru tepek atas kuali..pastu pecahkan telur, tabur bawang besar yang dihiris, tabur cheese mozzarella, mayonies, bbq sauce,lada sulah sikit..terbalikkan sikit bagi masak rata.... perhhhh..dengan mozzarella yang mencair tu....sememangnya menu malam minggu yang menyeronokkan....

Tips and trick memasak
inilah roti canai yang dikatakan tuuu

Post a Comment

New story

Birthday Nabil Raihan yang ke-5 tahun

Inilah Birthday kek Raihan untuk yang ke-5 tahun..besar dah anak mama..masa buat kek ni..dialah peneman setia aku kat dapur, tunggu kek dia...