LeenAzi Sambal Kicap: Ramainyerr secret admired Mr.Luqman

Monday, March 23, 2015

Ramainyerr secret admired Mr.Luqman

Beberapa hari sudah, lepas jer post Minyak wangi untuk anak, berduyun-duyun dapat whatsapp, inbox yang tanya, bagus ker? wangi ker? berapa harga?kat mana nak beli?..hehehehhe...pemes betul Haruman Luqman ni..maaflah awak-awak yang bertanya, I tak jual minyak wangi ni..I tolong promote jer dengan seikhlas hati..Kalau produk memang bagus, tak lah berat hati nak tolong kan...

Pada aku, minyak ini memang wangi, Raihan suka..."eemmm wangi" katanya..

Budak-budak kalau pergi school wangi-wangi ni barulah bersemangat nak belajar..Kalau busuk ashemmm, nak cium pun x lalu...hehehehe
Masa zaman aku sekolah dulu, aku pun pakai minyak wangi ..berbotol-botol minyak wangi Pak Jak aku sapu...Selain menjaga penampilan, kebersihan juga kena diutamakan...baru lahh otak senang berhubung...;p

Dek kerana banyak sangat pertanyaan yang tak dapat aku jawab, So kat sini nak sharelah sikit testimoni yang En.Faizol ni bagi kat aku.....

Segala urusan jual beli bolehlah tanya pada yang menjual.....whatsapp pun boleh..usah malu-malu yer... 
Faizol 01131735105 
Nurul Huda 0135129381










Pesanan aku ; Walau sejauh mana kita berusaha, berdoalah usaha kita dirahmati dan diberkati Allah dan juga percayalah semua yang terjadi adalah dengan izinNYA...

Wallahualam..

Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story