SPONSORED BY NUFFNANG

Tuesday, August 01, 2017

Kata sibuk sangattttt??? blogging boleh pulak..apa kesss

aduh...ayat inilah yang paling win skali...diajukan ayat macam ni memang boleh berpinar bijik mata..

semenjak aktif berblogging balik ni..ada jugak terdengar ayat keramat ni..so kita yang mendengar ni haruslah positive...kalau hal kecil macam ni pun nak emo...susahlah nak maju..blogging ni samalah konsepnya macam hobi sesetangah orang lain tu..berbasikal,bercucuk tanam, bermain bola,bermain facebook...opppsssssss

Jadinya..pandai-pandailah atur masa, dimana ada kemahuan disitu ada jalan..dari kita stalker fb orang dan baca benda yang x berfaedah..baiklah kita berkongsi ilmu dengan blogging ni..

Ada masanya berblog sambil pangku Rizqin,lagipunkan dari scroll gosip2 artis tu baiklah melayan hobiku ini..hahaha..banyak benda nak cerita sebenarnya..maklumlah kita ni becok orangnya...yang penting hobi kita tu x mengganggu orang lain...

Maka dengan itu..marilah kita bermasker..menghilangkan kedut dimuka..bagi tegang skit..senyum senyum selalu..;)

apa sebenarnya dan kaitannya dengan masker nih...hahahaha...sajer jer nak bagitahu..masker ni beli kat guardian..
tips untuk awek muda

tips awek muda diawal usia
tada...jangan takut haaaaaaaa
Post a Comment

New story

Birthday Nabil Raihan yang ke-5 tahun

Inilah Birthday kek Raihan untuk yang ke-5 tahun..besar dah anak mama..masa buat kek ni..dialah peneman setia aku kat dapur, tunggu kek dia...